onsdag 20 februari 2013

En och två och tre sötingar :)


Att jag har varit farmor i 1 månad och 4 dagar det vet jag...
Men nu vet jag att jag är farmor till Ludvig <3 som den lilla söta killen ska heta...

Så det är nu en liten björnliga med namnen Nilas, Eddie och Ludvig :)

På bilden är det minstingens små tassar :)

Jag tyckte det var en så otroligt fin bild.
Söta svärdotterns bästis är helt otroligt duktig på att ta foton. Hon har verkligen öga för att se saker i kameran...
Och nu har hon fått en ny favoritmodell, så det kommer bli många fina kort på Ludvig framöver, antar jag.

Det här tillhör en liten serie hon gjort med bara svartvita foton på hans fötter och händer och hur kan något vara så sött?? ;)

Han växer så det knakar. Nu väger han 4100 någonting och det är rätt mycket med tanke på att han vägde bara  ca 3300 .. vid födseln.
Det går jättebra för honom och hans föräldrar. Både jag och mormorn är skitstolta över dom, men inte ett dugg förvånade för det har vi vetat hela tiden att det skulle göra.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar