fredag 18 januari 2013

Måste bara få visa - skryta lite :)


Mormor-barnbarnet, Eddie 1 månad idag precis.. Och hans mamma skriver på fb att det har han firat med att sova :) 
Hemma, på promenaden och i bilen :)
Så tror jag att jag också ska fira min födelsedag som kommer snart :)
Ser ni overallen.. en riktig liten björn ju :)



Så har vi nästa lilla grabb :) 
Som jag skjutsade hem idag från BB.
Farmor-barnbarnet, 2 dagar gammal här... 
Han har inget namn än, för dom blev lit osäkra när dom såg honom - annars hade det blivit Ludwig :) 
Vi får se. Mellannamnt blir  iallafall Emanuel - som betyder "Gud med oss".

Det är en önskan från mig för jag vill att det ska bli ett släktnamn hos oss.

Det heter hans pappa i andranamn, valt med mycket omsorg av mig, just för den betydelsen.
Det heter också Eddie och mitt stora barnbarn, Nilas 9 år i andranamn.

Förstår ni att jag är kär i dom här två sötnosarna redan? ;)

Och visst är dom lite lika.. Dom blundar ju på samma sätt :)

4 kommentarer:

  1. Jag förstår dig att du är kär i dessa två underverk... Vem skulle inte vara det.
    Det är så att det klappar lite extra i mitt hjärta
    När jag ser små killarna.. Hälsa än en gång till dom lyckliga föräldrarna från tant Kicki ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. <3 Det är bra att dom kommer att ha Tant Kicki ;)

      Radera
  2. Vilka underbart söta småkillar. :)

    Kram, kram!♥

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, dom är så otroligt söta båda två.. ;) Undrar om nån riktigt kan förstå hur lycklig jag är över dom?? Kram!

      Radera