måndag 14 januari 2013

Tårar igen ..

Det var nog tur att jag tittade på Idrottsgalan i efterhand på svtplay.. för nu rinner tårarna...
Dom uppmärksammade idrottsprofiler som lämnat oss en bit in i programmet, och där var du med vännen <3
En glad du, som såg frisk ut.
Så fin och levande.
För mig var det som att få en klubba i huvudet. Först blev det svart, sen kom tårarna och så såg jag inget.. så jag blev tvungen att titta flera gånger..

Du är levande. Du rör dig ju och skrattar. Där på skärmen..

Det är svårt att förstå, att det inte är så nu.
Saknar dig så fruktansvärt.

Svtplay.se Idrottsgalan  tiden 01.50 . <3

2 kommentarer:

  1. Förstår att det gör ont... :(
    Sänder över en stor tröst kram, så här mitt i natten. ♥♥♥

    SvaraRadera
  2. Tack vad du är gullig.. det blev en liten chock, för jag visste inte att han skulle dyka upp där.. Men kanske att Anna.Karin Ahlqvist skulle nänma honom, eftersom dom spelade väldigt mycket tillsammans..

    Så visst kom det tårar.. Och jag ser ju också hur lik sonen är honom, fast han är ljusare.. var länge sen jag tänkte på det. Samma drag i ansiktet.. lite läskigt, för det syns så tydlig att dom är släkt ;) Tack för tröstekramen, nu måste jag lägga mig <3 <3

    SvaraRadera