lördag 29 september 2012

Lugn lördag och fin väska


Jag fick precis ett mms av en kompis.. Här är en väska som hon sytt till mig och som nu är färdig.. ! :) 
Innan hon började med den, så fick jag själv gräva runt i hennes stora tyglåda och välja färger och mönster och det är roligt.. 
Och det var inget dumt val, eller hur? 
Det syns nog också tydligt, vilken färg som är min favorit :)
Den är verkligen fin för hon är superduktig och har hållit på med sömnad i flera år och kan sy det mesta.

Det ska bli så roligt att få hem den till veckan :)

Jag längtas, som vi säger här :)

Lördagen hos särbon är lugn. Vädret är disigt och småregnigt. 
Jag fortsätter virka på mitt kuddfodral. 
Tonårs-Dottern har stängt in sig i sitt rum och bygger ihop en byrå som hon och hennes pappa varit på Ik*a och köpt idag.
Och vi får inte titta in, jag och särbon..
Men jag antar att det är lugnt så länge hon glatt sjunger med till musiken, samtidigt som hon bygger :)

Jag blir bortskämd när jag är här... :) Jag behöver inte laga mat, för det fixar mannen. I dag blir det kyckling, och jag vet redan att det kommer bli gott, eftersom han är en väldigt duktig kock :)

Men jag behöver lite bortskämdhet och vila känner jag. Orken har inte varit på topp den sista tiden.

Återkommer! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar