måndag 3 december 2012

Livstecken :)

Hej på er!

Nej jag har inte glömt att jag har en blogg, men lusten att skriva har varit sådär ..
Här händer det i allafall massor!
I morgon flyttar Sonen och hans söta Flickvän till en egen lägenhet och i början av januari blir jag farmor :)
Det är jätteroligt!

Även Mellan-Dottern har ett blivande barnbarn till mig i sin mage :) Den lilla bebben kommer nog snart, för datumet är satt till den 21 december.
Hon har lite känningar redan så vi får väl se..

Tänk att två såna roliga saker nästan inträffar samtidigt och det helt utan planering ochså :)

Ja livet rullar på, det är ett som är säkert.

Vintern har kommit till Hudiksvall kan jag i alla fall tala om. Ja, vi har faktiskt fått så mycket snö på två dagar  att det gott och väl räcker för hela vintern tycker jag.

Nu ska jag avsluta kvällen och gå till sängs för morgondagen blir hektnisk. Det är nämligen jag som agerar flyttbil :)
Så jag behöver samla krafter :)

Ha det bra ute i stugorna!

1 kommentar:

  1. Jag är inte ensam om att vara uppe mitt i natten ser jag. ;) Jag tror att jag snart ska göra som du, inta sängläge. Sov dåligt natten som var och jag måste upp tidigt imorgon.

    Mycket som händer runt i kring dig just nu. Mesta dels trevliga händelser att vänta på. Önskar dig en bra start på den nya veckan. :)

    Natti natti!

    SvaraRadera