lördag 13 oktober 2012

Helg ..



.. och för min del är den lugn.
Har precis fikat med granntjejen.
I hissen ner till henne fick jag åka tillsammans med ett par bananlådor och sopsäckar, eftersom ännu en av våra grannar håller på att flytta i helgen.
Allt som allt har 12 grannar flyttat från det här hyreshuset i år. Vi har 18 lägenheter, så det känns som om det börjar närma sig ett rekord.
Snart känner man inte igen nån som man möter här.

Men jag tänker bo kvar. Jag stortrivs.
För det gör man väl om det känns som om man alltid har bott på det här stället? ;)

Nu ska jag ta tag i lite vardagssysslor (läs disk!) som man tydligen inte kommer undan, ens på lördagarna.. suck ..

Sen ska jag sätta mig och sticka några varv på Tonårs-Dotterns nya sockor.
Lite kul att hon faktiskt ville ha dom och själv frågade om jag inte kunde göra ett par åt henne, eftersom hon inte är så förtjust i sånt som är hemgjort annars.
Ja, jag vet.. Tonåringar ;)

Ha det bra, så länge!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar