lördag 13 oktober 2012

Sommarlängtan ..


.. det är vad jag får, när jag tittar igenom en gammal övergiven blogg som jag haft, och hittar dom här bilderna på vår altan. 
Ja, den som finns i mitt andra hem, Huset på Landet... där även min särbo bor på heltid.

Kopierar för skojs skull lite av texten från gamla bloggen ..

Efter en tråkig och varm biltur hit så är det otroligt skönt att slå sig ner i soffan på altanen ..



Ser ni att kaffet är på gång, borta på bänken  :)



Utsikt över garaget..  och trappen upp till Dotterns sommarrum ..



En helg i frihet utan koppel, för Wille.. och han njuter :)



Fotona här ovanför ( år 2011) är bara halva delen, den under tak, för altanen är väldigt stor som ni ser .. Härlig! <3





Sommar 2012

Så här kan vi sitta och äta även när vädret inte är det vackraste.
För vad gör väl ett stilla sommarregn då, när man sitter tryggt från dropparna? ;)


Jag vet att särbon har vintrat därute nu. 
Grillen är övertäckt och alla möbler hopbuntad i en hög och sen sätter han upp skyddet som hindrar snön att nå dom..  och varje gång jag kommer dit och han har gjort detta, så tycker jag att det ser så sorgligt ut, på nått vis.
Det blir så definitivt att sommaren är över..

Det är tur man vet att det kommer en ny :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar