måndag 8 oktober 2012

Guld värt ..



Jag är så glad att jag har vissa människor i mitt liv..

Jag vet inte hur det är med er, men jag har kvar många av mina gamla vänner, som jag lärde känna som barn eller i tidiga tonåren och det är guld värt.

En sån vänskap ska man vara rädd om och det är jag också förstås.. :)
Idag drack jag kaffe med en av dessa fina..
Vi fick oss ett par skratt där vid bordet, men vi pratade också om sånt som är lite jobbigt.
Det hänger till viss del ihop med besöket jag gjorde igår hos den äldre kvinnan. Då jag fick reda på ett par saker som stör mig oerhört om en tredje person, och som får mig att vilja gå och kräkas lite i ett hörn någonstans..
Så jag fick lätta mitt hjärta hos min kompis och det känns så skönt att kunna lita på någon så pass att man kan göra det. 
Jag fick ur mig allt det fula jag känner.. 
Ja faktiskt satt vi där med tårfyllda ögon båda två innan jag berättat klart, men vad gör det.?
Livet är ju så. Upp och ner, med både bra och dåliga saker.

Men sen hjälpte jag henne lite med hennes nystartade blogg också,  med reklam och bilder och sånt. (Så vi pratade inte allvarliga ledsna saker hela tiden :)
Jag tycker det är kul att fixa till bloggar, och jag tror hon blev rätt nöjd?! :) Jo. Det blev hon ;)

*HÄR* hittar ni hennes blogg "Bland Trådar Bullar och Mat" :)
Hälsa på henne, vettja!

Nu såg jag precis att hon har bloggat väldigt snällt om mig också ;)
Så nog tycker vi om varandra! <3

Kram på dig och er andra som läser!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar