onsdag 24 oktober 2012

Nattliga rader

Det är mitt i natten och här sitter jag, som vanlig. :)
Med virkningen framför mig och serier på datorn.

Såg ni Svenska Hollywoodfruar i kväll? 
Det gjorde jag..
Och faktiskt, jag tycker sämre och sämre om dom tre som varit med längst.
Margareta har jag ingen känsla för än, men hittills är hon väl ok.
Fast att hon ge sig in i leken med den där låten och inte förstod riktigt hur illa den skulle tas emot, det köper jag inte....
Gunilla har jag faktiskt skrivit lite med på twitter ;)
Och då var hon iaf trevlig, ;)

Idag kom det in en slant på kontot så då åkte jag iväg och tröstköpte gardiner och dukar för 300 spänn.
Jag borde inte, men jag ville!
Jag är lite småless nämligen och ville bli lite gladare.

Och det blev jag ju, för stunden.

Så nu må jag ju städa av här innan jag sätter upp dom.
Det är till att skaffa sig jobb, oj oj ;)

Men nu ska den här trötta bloggerskan överge internettandet för idag..
<3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar